Amikor a tanítvány kérése meghallgattatik

2017. november 29. 18:30 - Sárkánylovasok SE

- Tanítványunk, Krisztina tollából -

Szokás mondani, hogy vigyázzunk, mint kérünk, mert még a végén teljesül. Így esett ez az egyik tanítványunkkal is. Az alábbiakban törhetetlen lelkesedéssel számol be ezen élményéről. 

A befektetett energia mindig megtérül: nem vész el, csak átalakul.

Egyik nap erősebbek, vagy lazábbak vagyunk, míg akár a kövezkező nap ennek az ellenkezője is előfordulhat. Befolyásolja, hogy mit éltünk át aznap, mennyire süt a Nap, mit ettünk, és a többi.

Esetemben az önszorgalomból végzett gyakorlatok, úgy mint fel-le sétálás a 0. és a 8. emelet között még rá is dolgozik a korábban pislákoló izomlázra. Na, de pont azért sétálok, hogy többet bírjak. :)

Tegnap volt a harmadik kung fu edzésem a héten, s pihenő sem volt az egyes alkalmak között. Emeltünk az erősítő elemek számán, ami érthetően megfogalmazva annyit tesz, hogy 4x30 kitörés van lábanként (jelenleg), kicsit megédesítve 4x12 fekvőtámasszal. Valahogy éreztem, hogy a negyedik harmincas már kicsit sok lenne a lábaimnak, s egy igen komoly kéréssel fordultam a Mesterhez. Magamban somolyogtam, hogy de jó lesz nekem, hiszen amit kérek, az teljesíthető...!

Lehetne, hogy a következő kitörés sorozatban nem dinamikusan, hanem egyszerűen statikusan erősíthessem combizmaimat?”- tettem fel a kérdést. S boldogan indultam a lazító sétakörre. Mire visszaértem a helyemre, a Mester egy hosszú bottal indult el felém. Érdeklődve fordultam felé, vajon mi ezzel a célja..., s nem is kellett sokáig törnöm a buksim a válaszon. A fantáziam többet vetített elő, mint ami valójában történt.
11.jpgMesterünk (Balogh Zsolt), Mabo tartásban

Felvettem a Mabo tartását s a Mester a combjaimra fektette a botot. „Sima-liba”- gondoltam magamban. Azt tartja a mondás, mindig az első lépés a legnehezebb, s a víz alatt is „csak” az első öt perc kibírása igazán kihívás. Teltek-múltak a percek, végeérhetetlennek tűntek a másodpercek, s a statikus tartás valahogy még sem akart összejönni. A mosoly fenntartása volt a másik nagy kihívás.. „1, 2, 3, ..” –számoltam magamban a kitöréseket, hogy tudjam (nagyjából), mennyi van még vissza, mert már égett a lábam... Nem győztem azzal a mennyiségű energiával s egyre jobban azon voltam, hogy a koncentrációmat visszahúzzam a jelenbe, azonban az égető érzés most legyűrt.

Ilyen az, amikor a Mester ad alternatívát s mellette a tanítványa fejlődését is szem előtt tartja.

Tudom, hogy minden lehetséges.. „csak” az első öt perc nehéz.. kihívás elfogadva!


Ha neked is van olyan terület az életedben, amin változtatni szeretnél (akár lelki, akár egészségügyi dolog), szeretettel várunk minden második kedd este 20 órakor, a Jáde Sárkány Mozgásközpontban!

 Xiang Gong - "Illatos torna" nevű csikung tanfolyamunkon olyan módszert tanulhatsz meg, melyet otthon, egyedül is tudsz gyakorolni. Nagyon könnyed és laza karmozgásból álló gyakorlatsor, melynek segítségével megtisztulnak a különböző szervekhez tartozó energiapályák, és eltűnnek az ezeken kialakult blokkok.

Videó a tanfolyamról ITT.

 

Elérhetőségeink

www.kungfu.sport.hu

hello@sarkanylovasok.hu

FB-on is megtalálsz minket:

Magyar Xing Yi Quan Iskola - Katt ide!

Jáde Sárkány Mozgásközpont - Katt ide!

Edzéseinkről bővebben itt olvashatsz.

Iratkozz fel YouTube csatornánkra!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapokharcosai.blog.hu/api/trackback/id/tr7713206823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása