Vele beszélj, ő tud segíteni…

2022. június 29. 20:52 - Sárkánylovasok SE

gabi.jpgÍgy hangzott a mondat egy jóakaró szájából, ami elvezetett a Kung Fu világába és egy olyan ember kezébe adott, aki újra összerakott. Azért, mert elmúltál 40 éves, nem törvényszerű, hogy fáj itt meg ott, jobb esetben. Mozogsz? Mozogsz eleget? Mozogsz megfelelően?

Az én történetem úgy kezdődött, hogy nem bírta a terhelést a térdem a hegyről lefele jövet. Ekkor hangzott el először a címben szereplő mondat. Nem tudtam pontosan, mivel foglalkozik, csak sejtettem. Azt már láttam, hogy nem sétál az erdőben, hanem úszik a levegőben, áramlik. Minden érdeklődővel türelmesen foglalkozik, nem hivalkodik a tudására, csak válaszol és csak van.

És akkor jön az első próba, hogy mennyire fáj és mennyire akarod a változást. Vajon mersz segítséget kérni tőle? Első próba teljesítve, hiszen most is itt vagyok.

A munka/kaland/utazás kezdete: 2021. szeptember 13.

 

Edzőtársunk, Gabi tollából

 

 

Ha szeretnél többet hallani rólunk, kövess be minket a Facebook oldalunkon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapokharcosai.blog.hu/api/trackback/id/tr3417864963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása